Dungeons of Dredmor вики
Advertisement
For a list of available recipes, see Crafting.
Skill alchemy2 64

Вы можете разливать по колбам славу, заваривать триумф и даже закупорить смерть.

1
Alchemy0 64
Зелья 101 (Potions 101)Базовые знания алхимии позволяют создавать простые зелья более-менее правильно.
Acidic (Resistance)+1
Sagacity+1
Alchemy Level+1
2
Alchemy1 64
Очистка (Distillistry)Ваши зелья стали лучше и самое главное чище.
Putrefying (Resistance)+1
Sagacity+1
Alchemy Level+1
3
Alchemy2 64
Трансмутационист (Transmutationer)Продвинутый курс алхимии позволяет вам изменять драгоценные камни на случайные другие.
Acidic (Resistance)+1
Sagacity+1
Alchemy Level+1
Навык: Трансмутация драг. камней
4
Alchemy3 64
Заслуженный зельевар (Mixologist)Вы можете смешивать всевозможные виды опасных зелий.
Conflagratory (Resistance)+1
Sagacity+1
Alchemy Level+1
5
Skill alchemy
Сверхэнергичный алхимик (High-energy Alchemist)Ох какую-же мощь вы можете закупорить в бутылке!
Acidic (Resistance)+2
Sagacity+1
Alchemy Level+1
6
Alchemical inspiration64
Мастер зелий (Potionmaster)В ваших венах течёт не просто кровь, а крепкое алхимическое зелье.
Aethereal (Resistance)+2
Sagacity+2
Health Regeneration Bonus+1 Mana Regeneration Bonus+1 Alchemy Level+1

  • Gem transmutation does not turn a stack of gems into another stack, it turns a stack of gems into ONE gem. Split up gems before transmuting. Emeralds are the costliest gems.
  • Every level of this increases the yield you get from creating booze. This is incredibly powerful, as when you reach level 5 you can turn a single pear into 9 bottles of pear brandy or an apple into 9 bottles of apple brandy. Save every pear, apple, and plum you can find until you hit level 5.
Advertisement